Monday, August 29, 2011

myanei...



hati aku sekarang tengah sesak..nafas aku turun naik..aku rasa perasaan aku berkecamuk macam air terjun niagara tau..aku tak sangka, semuanya boleh berubah sekelip mata..petang tadi kami berbual mesra,malam ni,, aku menangis..tapi, dia tak tahu pun..mungkin sekarang ni, dia tengah tidur nyenyak..tapi aku? rasa macam rela tak raya..
    dia kecikkan hati aku..aku rasa geram sangat,,so aku off phone..rupanya,dia marah..dia tak nak kongsi apa-apa dengan aku lagi..betul..apa yang dia cakap,sepatutnya aku bantu dia, bagi dia kata-kata semangat semasa dia ada problem..tapi, apa aku buat? aku sengaja off phone kononnya merajuk dengan dia..walhal, dia amat mengharapkan aku beri pertolongan pada dia..
     maafkan aku..cukup aku tak sangka dugaan ini datang di malam raya..malam yang sepatutnya dirai dengan gelak tawa, aku habiskan dengan air mata.. maafkan eli, maafkan eli.. eli tak sangka ni semua akan jadi.. rasa tak sanggup nak hadapi hari esok..rasa macam nak campak je handphone dalam laut biar dihanyut ombak..
    aduh.!!kusut....kusut sangat..tolonglah..tolonglah aku...

2 comments:

  1. Bukankah,Allah telah berkata dengan jelas di dalam Al-Quran yang Allah tidak akan sekali-kali menguji hambaNya diluar kemampuan hambaNya

    ReplyDelete
  2. yuo..itulah yang membuatkan aku maseh bertahan smpai skrg..thanks fwen..

    ReplyDelete