Thursday, December 13, 2012

13 DISEMBER 2012



hai semua!!! mesti semua tengah duduk depan tv sekarang ni kan?? ehem2, dah baca yaasin belum? haa.. ok fine, ramai yang ponteng baca yaasin hari ni sebab nak nengok bola.. but me, not.. my mum will never give me and my sister permission to open the television until, we bace yaasin.. thanks mum.. saranghamnida!! <3

   what happen today?? my sis(suhaila sumari) and me cook carbonara together-gather! so sweet!!awww!! kekeke.. :D agak kecah jugak la dapur tu kitorang kerjakan.. but, alhamdulillah.. finally we success to cook it.. n it is sedap!! how glad.. :) erm,, nak rasa datang rumah k?

   sambil masak, sambil dengar lagu.. kalau mak, mesti akan bukak radio 'klasik nasional'.. sampaikan aku pun, dah naik hafal2 lagu-lagu zaman ma and abah aku tu.. haa, tiba time aku and ela konker dapur, amek kau.. lagu korea memanjang! just for fun!!

   bila dah siap masak tu, aku pun nak tutup la lagu tu.. actually aku mainkan dari handphone aku jer.. sekali aku tengok ada orang hantar mesej. nombornyer : 014-274 4223 actually, nombor ni dari semalam antar msg kat aku. bila aku tanya ni sapa, dia tak balas.. aig0o.. mesej yang dia hantar pulak tu, tazkirah2.. erm, nampak gaya tulisan macam budak pompuan.. sebab ejaan nya lengkap and siap tanda baca segala la.. kalu dak laki kan suka tulis tapi tak ada tanda baca.

  kalau korang tahu tu nombor phone sape, kabo2 la yer.. nk tahu gak sape yg rajin sgt antar tazkirah kat aku everyday ni.. so, dalam keasyikan menonton perlawanan bola tuh, jangan dilambatkan solat isya' kita.. biarlah diorang terus main, kita pulak take break la lima minit untuk solat.. haa, sujud terakhir tu, mintak hajat semoga Harimau Malaya mampu menjulang nama negara kita. ingat, pemain-pemain nya tu majority anak muda sebangsa denagn kita : Melayu.

YAKIN BOLEH!!

No comments:

Post a Comment