Monday, December 10, 2012

ISTANBUL, AKU DATANG!!!! =D

you know what?? aq baru je tengok filem 'ISTANBUL AKU DATANG'. and i just wanna say it's awesome!! and i proud to be 'anak Malaysia'!!! nampak macam tak masal ke?? why?? we must always proud what?







 
tak pasal2 aku rasa, aku nak jadi macam Dian dalam cerita tu.. best nyer, dapat create such a sweet love story dekat bumi orang lain, and i's bumi Islam.. waa~ then, ambik gmbar kawen dekat situ! wau!! cer bayangkan, erm.. jumpa kat sana, fall in love kat sana.. then balek abes belajar, balek Malaysia.. mintak restu mak, mintakrestu abah, and kawen! ^_^ sampai time honeymo0n, pergi balek kat negara tempat jumpa tu, pergi balek tempat2 yg ada kenangan, kenang balek every sweet moment, sad moment together-gather,, aww!! how sweet!! kekeke.. am i too much?! ops, i'm sorry if you don't like it..


you know, i'm her fans!!
 
    haa! yesterday is my birthday.. i'm so happy that most of my friend and family wish me.. and Him.. he also wish me.. but, i will never like you again! never forever never ever!! hahahaha!! =D goodbye forever boy! aku harap, tahun depan, aku dapat fokus to my lesson and do not fall in love with anyone in my scho0l!! jebal eli! lg pun tahun dpan aku dh pkai braces, so insyallah aku tak akan d'sukai oleh mana2 lelaki! chowa!!

   kepada yg membaca, mintak maaf sgt2 sbb mcm over excited je aq tulis blog kali ni kan?? tp, please 'leave a comment' okey??! rasa macam syok sendiri je tulis pnjang2.. +_+ but, it's up to y0u! i love you all! <3 <3 <3

-elib2uty-

2 comments:

  1. heya Eli ! ehehehe xD takpe, teruskan menaip. aku setia baca blog kau baby :) lalala xD eheh ! cerita tu ? wow ! memang aku suka sangat-2 cerita tuh ! sweet gila la kan Dian dgn Haris dlm cerita tu. dan aku sgt suka ending dia ! dan kalau aku jadik Dian, memang aku pilih haris ! alolo omeynye diorang ! waka waka eh eh :D suka tengok diorang berlakon. eheh xD okay stop. btw, aku memang sangatlah suka kan cerita tuh. again, HAPPY BIRTHDAY sayang :D dan lagi satu, jangan ingat orang tak suka kita. dalam diam dan takde sesiapa tahu, confirm ada je org yg suka kat kita :D kan ? eheh xD tapi bukan aku laa. haha :D

    ReplyDelete
  2. waa~ happppyyy nyer, ada yg bace blog aq! kekekke.. :p tak malu towl lah aq nyh.. yup,, your mind is same with me. kalo aq pn,of course aq pilih haris.. thanks again for your wish.. you know what,,you have such a really special place in my heart! love y0u la.. about 'org suka kita' tu, thanks for your advice. aq pun tak tahu nape, aq mcm hilang keyakinan kbelakangan ni.. hehe.. whatever~ aq ni mmg mcm ni.. but, aq akan trus kuat kalo ada kawan2 yg bg sokongan pd aq. like you!!

    ReplyDelete