Wednesday, December 26, 2012

KISAH AKHIR TAHUN~ ^_^

assalamualaikum! erm, hari ni dah 26 Disember 2012. aku tak kisah pun berapa hari lagi nak tahun baru, but yang aku kisah berapa hari lagi nak naik sekolah.. bak kata kawan-kawan aku "kembali ke penjara~" tapi, penjara-penjara pun, dekat situ jugak lah aku curahkan usaha  sampai turun rezeki daripada ALLAH 9A..



Gambar: :)
WITH OMMA AT DEWAN AL-HAWARIZMI
   okey, sebut pasal 9A, i get this happy news at 19/12/12.. same day dengan birthday insan yang d'sayang.. kekekeke.. saengil chuka hamnida oppa : yong jun hung~ dan ada satu lagi berita gembira, tentang 'dia'.. dia pun dpat straight A.. huh.. =.=" tumpang gembira.. -_-,,...



HAPPY BIRTHDAY OPPA!
    balik je dari sekolah, terus pergi BP and pasang braces.. tak gila kau?? at first, memang sengal2 la~ otak pun naik sengal rasanya.. but, semakin lama ia menjadi semakin okey! ^_^ right now, dah tak rasa apa-apa.. bak kata pepatah, alah bisa, tegal biasa.. tak gitu?? alhamdulillah.. tapi, nak menggosok nyer tu memang ada sedikit leceh la.. kalo, aku tak mengingatkan diri aku, about harganya, rasanya malas jugak nak menggosok.. sebab memang leceh,, celah2 segala.. but, sabar itu separuh dari iman~



^-^
   and just now, pergi BP Mall, abah belikan lah hadiah for my PMR result.. seperti yang aku inginkan, aku mintak beg jalan.. abah pun belikan.. thanks abah! love you so much!! harganya pun, sepadanlah dengan umur aku yang baru 15 tahun ni..



Sumari Korbi
thank you abah!!
    dah dua kalilah jugak aku singgah dekat kedai aku beli beg jalan tu.. beberapa hari lepas, mak aku beli kasut dekat kedai tu.. hari ni pulak, aku beli beg jalan kat kedai tu. nak dijadikan cerita, aku snagkut la pulak ngan abang yang jaga kedai tu~ hahahaha!!! macam sewel je kan?? but seriously, muka dia macam dong w0o infinite.. ^_^ padahal dulu, aku punya la benci si Dong Woo infinite tuh.. betul gak apa akak aku cakap, kalau benci jangan benci sangat, takut nanti jatuh sayang.. <3 so, sekarang ni pun, asyik teringat-ingat je infinite oppa kat BP Mall tuh.. bila lah boleh pergi BP Mall lagi~ dah nak naik sekolah pulak tu.. alamatnyer, lama lgi la.. gonna miss y0u!
DONGWOO VERSI BATU PAHAT~


    maaflah kalau cerita kat atas tu, tak berkenan di hati kamu wahau pembaca.. doakanlah tahun depan aku and kita semua dipermudahkan dalam urusan menuntut ilmu.. love you all~

-elib2uty-

No comments:

Post a Comment