Tuesday, February 1, 2011

y0u're my friend, my best FRiend n my big SistER..



kalau dulu, hanya pada kawan aku seorang tu je la aku nak mengadu masalah aku luar dalam, kiri kanan, depan belakng atas bawah.. tapi, sekarang dia dh tinggalkan aku.. dan dia dah jumpa kawan yang lebih baik dan lebih serasi dengannya daripada aku..biarlah..
  
    sekarang, hanya pada insan ini sahajalah aku mengadu masalah aku dari A to Z.. masalah aku dengan kawan aku yang seorang tupun aku luahkan dekat insan yang di atas ini.. namanya Farah Nabiha bt. Othman. ketua asrama aspuri tahun lepas.. hmm.. rindu sangat dengan dia..
   hari tu, ada jugaklah dia datang aspuri.. ramai budak bedge aku yang menangis bila jumpa k.bip(nama panggilan) balek..alhamdulillah, dia masih ingat dekat aku..

     saya doakan k.bip akan mendapat keputusan cemerlang dalam spm.. semoga dia diberikan masa hadapan yang cerah.. aminnnn...

No comments:

Post a Comment