Sunday, January 30, 2011

auRAtku hanya UNtuk si-DIA..



semua p0wn dh tau,,aurat perempuan adalah seluruh anggota badan kecuali tapak tangan dan muka..tapy, cube anda perhatikan orang d'sekeliling anda..brape je lah, antara kita yang btol2 menepati tuntutan agama..

   memang la bertudung,,tapi atas dada...tujuan kite mmakai tudung, selain untuk menutup rambut ialah untuk menutup dada..bukan semestinya, perlu bertudung labuh..tudung bawal pun tiada salahnya..asalkan menutup dada..begitu juga dengan tudung sarung atau tudung arini..

    tentang tudung bawal,,..ramai di antara kita tidak perasan..sebenarnyer tudung bawal itu jarang..kadang-kadang kalau kite pakai, sampai nampak tengkuk dan rambut..sama sahaja macam kita tak pakai tudung..oleh itu, saya syorkan kalau anda semua pkai la inner di bahagian dalam..memangla bunyi nyer macam pelik..tapy, x susah mane pown..just beli jer tudung syiria...haa.. pakai la di bahagian dalam..

   baju pula..x gune kalau anda pakai tudung tetapi memakai baju megikut bentuk...hingga menaikkan nafsu shahwat lelaki yang melihat.. sama sahaja seperti orang yang bertelanjang..
  
    di sini ade nasehat untuk para insan yang bergelar gadis di luar sana...kalau d'zaman remaja kita ataupun sewaktu kita maseh bergelar anak dara kita telah menunjukkan aurat kite kepada orang lain,,ape yang akan suami kite dapat nnty??tiada gunenyer jika si suami sudah mengetahui panjang mane rambut kita,,putih mane kaki kita,,panjang mane leher kita..tiada gunenyer lagy...jadikanlah diri kita seperti gadis yang berada di dalam balang..yang sukar untuk d'sentuh oleh mane2 pown llaki...



     peganglah kate2 hikmah ini : AURAT KITE HANYE UNTUK SUAMI KITA...

No comments:

Post a Comment