Sunday, January 30, 2011

doA-kU..



I love you,
but i afraid to tell you,
i afraid i'll be die if i said,
i'm not afraid die,
i afraid,
if i'm died,
nobody can love you like me..

Ya-Allah, aku telah mencintai seorang insan bernama lelaki. aku tidak patut menyukainya. kerana dialah aku telah menyakiti insan-insan yang cuba mengetuk pintu hatiku. kerana dia juga, aku tidak berupaya menyukai makhluk Adam yang lain. tetapi aku tahu mungkin bukan aku di hatinya.

   Ya-Allah, padamkanlah cintaku padanya dan gantikanlah dengan cinta-Mu Ya-Allah.jauhkanlah hatiku dari merindui dia dan gantikanlah dengan rinduku pada-Mu. Ya-Allah berikanlah aku kekuatan untuk menghadapi dugaan ini.

   Ya-Allah,maafkanlah aku andai aku membiarkan kasihku padanya melibihi kasih ku pada-Mu. sungguh, aku mencintai dia tapi pada waktu yang sama aku perlu menguatkan lagi cintaku pada-Mu. Ya Allah,berilah hambamu ini petunjuk ke jalan yang benar...

AL-HUBBU MINAL FITRATIL INSAN,,

No comments:

Post a Comment